tractaments

Fisioteràpia

Treballem per prevenir, tractar i guarir patologíes, i ajudar a l’individu en la seva adaptació a l’entorn en el cas de discapacitat. Practiquem proves elèctriques i manuals per determinar l’abast de la lesió i força muscular. Proves que determinen les capacitats funcionals, l’amplitud del moviment articular, així com ajudes diagnòstiques per al control de l’evolució.

Osteopatía

Ajuda a resoldre tot tipus de trastorns funcionals musculo-esquelètic, visceral o cranial, i tot el que per aquesta causa, o viceversa, hagi desequilibrat la resta, sistema nerviós, mental, emocional, etc.

Es tracten tant casos de patologies concretes com: contractures, distensions, dolors d’esquena, problemes discals i altres articulacions, com genolls i espatlles, disfuncions orgàniques, maldecaps, insomni, etc. fins a casos més indefinits de malestar tant a nivell físic com a energètic o emocional.

Ecografía Múscul-esquelètica

Ens facilita en temps real l’evolució de les lesions musculars, lligaments i tendons durant el seu procés de curació. Permet portar un control estricte de les qualitats biomecàniques i biològiques desenvolupades durant la rehabilitació de l’esportista, que garanteixi la tornada a l’activitat esportiva en excel·lents condicions.

L’anàlisi de la imatge ecográfica a través de programes informàtics ens permet valorar de forma objectiva i quantitativa l’evolució lesional juntament amb l’efectivitat del tractament assignat.

Indiba Activ Pro Recovery

Tractament veloç i efectiu tant en patologies agudes com a cròniques, osteoarticulars i musculars. Es tracta d’un tractament absolutament fisiològic i sense contraindicacions, ja que actua de forma natural i no invasiva.

Especialment està indicat per a:

PHYSIUM System

PHYSIUM® System és un dispositiu multifocal i no invasiu amb el propòsit de tractaments globals i simultanis de les cadenes de tensió. El tractament es realitza mitjançant massatge de Pressió Negativa polsada (PNP) controlada. El sistema de buit premut indueix un massatge de mobilització dels teixits tissulars a profunditats ajustables. L’estímul s’aplica mitjançant els capçals de disseny anatòmic.

Electròlisi Percutània Intrartisular

EPI o Electròlisi Percutània Intratisular, ajuda a resoldre tot tipus de trastorns funcionals musculo-esquelètic, visceral o cranial, i tot , maldecaps, insomni, etc. fins a casos més indefinits de malestar tant a nivell físic com a energètic o emocional.

Hypervolt

Dispositiu sense fil de massatge vibratori d’última generació que alleuja la rigidesa muscular i el dolor localitzat, augmenta la circulació i millora el rang de moviment.

Alguns dels beneficis del seu ús són: Millora de la salut general dels teixits tous de el cos, ajuda a alleujar el dolor muscular, la rigidesa i el dolor, augmenta el rang de moviment, la circulació i el flux sanguini.

Punció seca

El mètode de punció seca va encaminat al tractament dels punts gallet. Els punts gallet són els punts on un teixit muscular està més escurçat, de manera que no li arriben nutrients i, per tant, està hipersenssible al tacte. A més pot donar un dolor irradiat.

La idea és tractar aquesta zona de contractura màxima mitjançant la introducció d’una agulla en aquest, això fa que el sistema nerviós central comenci un procés de regeneració d’aquest múscul danyat de manera que arriben més nutrients, el múscul es relaxa íntegrament i desapareixen símptomes com el dolor local i el dolor irradiat.

Acupuntura

Consisteix en la inserció d’agulles a nivell cutàni, en punts clau del gran mapa del cos humà. L’acupuntura té com a objectiu restaurar l’energia del “CHI” que circula pel nostre organisme per a l’equilibri dels estancaments energètics que les malalties ens provoquen. Des de 1979 l’OMS (Organització Mundial de la Salut) divulga resultats d’assajos clínics reconeixent la seva eficàcia en infinitat de malalties i com a suport i millora de moltes patologies.

A FisioCorporal, utilitzem l’acupuntura com a mètode de suport i/o com a teràpia completa i combinada dins els tractaments de fisioteràpia.

ATM (mandíbula)

El tractament amb Teràpia Manual de les Disfuncions de l’Articulació Temporo mandibular posseeix efectes molt positius sobre el dolor, la mala oclusió dental i els espetecs articulessis. Mitjançant el tractament Osteopático de l’Articulació i el treball de la musculatura cranial (Temporal) i de la cara (Masseters, Pterigoideos, Digastrics,….) s’aconsegueix que cedeixi el dolor tant primari com a secundari, s’augmenten els rangs de mobilitat articular en obertura de boca i es recupera en la mesura del possible la funcionabilitat.

RPG (Reeducació Postural Global)

Mètode de treball progressiu, suau però actiu, que es es fonamenta en l’anàlisi global de tot el cos del pacient en conjunt. Pot ser aplicat en totes les edats respectant les possibilitats de cada persona.

Amb la RPG es treballa amb un tractament individualitzat dissenyat a partir dels símptomes que presenta el pacient per poder resoldre les causes que els han provocat.

FisioCorporal

Clínica de fisioteràpia i osteopatia experts en traumatologia, esport i biomecànica del ciclisme.

INDIBA
PHYSIUM